dijous, 23 d’abril del 2020

AcTRIvitats de matemàtiques

Els companys i companyes d’innovamat ens aniran oferint un seguint d’acivitats cada semana que us anirem penjant al blog. Aquestes activitats es diuen actRIvitats. Per a fer-les us penjarem al blog tres vídeos cada dijous.

 NOMBRES AMUNT I AVALL

              Necessites  retoladors, un full blanc i tisores. 
Mira el vídeo atentament.


HAS DESCOBERT ALGUNA COSA?

NO MIRIS EL SEGÜENT VÍDEO FINS QUE NO HAGIS RESOLT AQUEST!

Anem a comprovar com ha anat:


Ho havies descobert?

EP! Al final d'aquest vídeo et proposen un nou repte!

NO MIRIS EL SEGÜENT VÍDEO FINS QUE NO HAGIS RESOLT AQUEST!




Has trobat alguna cosa diferent?

Per i vols seguir pensant al final del vídeo et proposen un altre repte. T'atreveixes?

Pots posar-nos com t'ha anat amb un comentari al blog.


A mes a més, aquesa tarda us oferim la possibilitat de participar a un experiment en família. Us podeu connectar al següent enllaç a partir de  les 18.00 i fer ciència mab els BMATH HEROES!!


7 comentaris:

  1. Daby: ens han sortit els resultats iguals que en el vídeo. no es pot fer l'experiment amb els nombres del 3 al 11 perquè son senars.

    ResponElimina
  2. Daby! Veig que has estat pensant i molt! Així m'agrada. Moltes felicitats!! La setmana que bé en tindràs un altre, a veure si et surt tan bé com aquest!

    ResponElimina
  3. Aina Rivilla: jo tambe ho he fet i m´han sortit les respostes igual que el video.

    ResponElimina
  4. Aina Rivilla: Jo tambe ho he fet i m'han sortit les respostes igual que al video.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Aina!!! M'encanta que aneu pensant aquestes activitats. El dijous en tindreu una altra!

      Elimina
  5. Judit: Ho vaig fer i em va sortir el resultat igual.
    Petons!

    ResponElimina
  6. Dani: Hem fet lexperiment i surten el numeros iguals, el tercer no es pot fer perque no son parells, son senars

    ResponElimina